من مغازه دارم،میخواهم بوتیک بزنم چه کنم؟

با فروشگاه تماس میگیرید کارشناسان ما خدمت شما می آیند؛اندازه گیری و طرح به شما میدهند براورد هزینه میشود و در صورت تایید شما کار برایتان انجام میشود و خدمات پس از فروش تا شش ماه هم دارید . و اگر خارج از استان تشریف دارید یک فیلم از فروشگاهتان میگیرید به همراه اندازه دیوارها(طول و ارتفاع) کارشناسان ما برای شما طراحی و براورد هزینه میکنند و قیمت را به شما می گویند در صورت تایید شما ،کار برایتان تولید میشود.از نحوه منتاژ کار فیلم برایتان ارسال میشود که شما به راحتی بتوانید کار را خودتان منتاژ نمایید.

اگر من خودم مدل بدهم امکان اجرا وجود دارد یا خیر ؟

باید عرض کنم که بله، چون ما خودمان کارگاه تولید داریم میتوانیم بر اساس سلیقه مشتریان کار را برایشان تولید و ارسال کنیم .

من خارج از استان گیلان هستم برای اندازه گیره چه کنم ؟

شما یک فیلم از فروشگاه خودتان یا محلی که قرار است کار انجام شود را برای ما ارسال میکنید؛همکاران ما با شما تماس میگیرند و شما را راهنمایی میکنند و برایتان نقشه کار را ارسال میکنند. در صورت تایید،کار برای شما ساخته می شود و از نحوه منتاژ کار هم برایتان فیلم ارسال میکنند تا برای نصب مسئله ای نداشته باشید.

ایا شما ارسال هم دارید ؟

بله ما ارسال هم داریم. هم داخل استان گیلان و هم خارج از استان (داخل استان از طریق آژانس و وانت کار برای مشتریان ارسال میشود و نحوه ی ارسال بار برای خارج از استان از طریق پست ، تیپاکس و باربری است.)

 

در ضمن  امین شلف ضمانت اصالت و سلامت کالا را تا درب منزل و فروشگاه را هم برایتان تضمین میکند.