تنوع گسترده محصولات :

مجموعه امین شلف تخصصی ترین مجموعه فعال در زمینه تولید و تأمین تجهیزات فروشگاهی رگال – مانکن – چوبکار- پیشخوان – قفسه های فروشگاهی و انبارداری – جعبه های صنعتی – مانکن طلا و جواهر – و تولید انواع رگال و آینه های چراغ دار در ابعاد دلخواه شما گسترده ترین سبد محصولات را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد. کارشناسان ما در امین شلف با اشراف کامل به موجودی، قیمت و کیفیت محصولات بهترین و بصرفه ترین محصول نسبت به نیاز شما عزیزان را پیشنهاد می دهند . به این معنی که دیگر نیازی نیست که شما برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود زمان و انرژی زیادی را صرف کنید همکاران ما با توجه به نیازهای شما و کیفیت محصول درخواستی، محصول مناسب از امین شلف را به شما معرفی می نمایند. به درخواست شما پیش فاکتور صادر شده و در صورت تأیید محصول مورد نظر شما در کوتاهترین زمان توسط پست – تیپاکس –باربری یا ترمینال اتوبوسرانی برای شما عزیزان ارسال میگردد.

ضمانت اصالت کالا :

یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران و فروشگاه داران تأمین کالای مناسب و با کیفیت میباشد مجموعه امین شلف ضمانت می کند که تمام محصولاتی که از این مجموعه خریداری میکنید دارای کیفیت مناسب و مشتری پسند باشد و ضمانت اصالت و سلامت کالا را در فاکتور خرید شما درج میکند .

ده روز ضمانت بازگشت کالا :

مجموعه امین شلف با افتخار اعلام میدارد که کلیه محصولات فروخته شده از طرف امین شلف به هر دلیل یا بی دلیل توسط مشتری امکان بازگشت دارد، به شرط آنکه هیچ گونه تغییر و تصرف فیزیکی در آن ایجاد نشده باشد. از آن جا که ما در مجموعه امین شلف به اصالت و کیفیت محصول خود ایمان داریم برای تمامی مشتریان خود ضمانت می کنیم در صورتی که به هر دلیلی محصول خریداری شده را نخواستند تا 10 روز می توانند محصول خریداری شده را برگشت داده و پس از طی مراحل کاری وجه خود را دریافت کنند. البته هزینه های رفت و برگشت کالا بر عهده مشتری میباشد.

خرید از هر  کجای ایران :

مجموعه امین شلف با تلاش شبانه روزی سعی دارد تا اطلاعات وب سایت و فضای مجازی امین شلف را درست، دقیق و به روز نگه دارد، تا امکان خرید از این مجموعه برای تمام هم میهنان سراسر کشورمان میسر گردد. برای تمامی محصولات توضیحات کامل محصول وقیمت آن درج شده است و شما مشتری گرامی در هر کجای ایران که هستید، جهت خرید عمده از مجموعه امین شلف کافیست با دفتر فروش امین شلف تماس بگیرید ، دپارتمان فروش در صورت موجود بودن کالای مورد نظر پیش فاکتور شما را در کوتاه ترین زمان ممکن صادر نموده و به روش دلخواه شما برایتان ارسال می نمایند.